Suikology.

Findings of a nonpareil unequalled unparagoned unprecedented deviant specimen.

Bujang Lapok.

with 3 comments

Assalamualaikum.

Malam tadi tetiba tengok Pendekar Bujak Lapok.

Aku pun tak pasti celah mana datang pangkal terjumpanya filem tu di Youtube.

Yang pasti aku tengok separuh sampai internet mati pukul dua belas.

Melimpah ruah isi tersirat.

Lah konon.

********

  1. Samseng Melayu kasar lagi ganas.
  2. Silat mampu membuat samseng berpusing macam gasing di atas tanah berumput.
  3. Tiga orang lelaki yang mengejar seorang perempuan muda sampai ke rumahnya tidak dipanggil ‘para lelaki yang berniat perogolan berkumpulan’, tetapi digelar ‘pencuri’.
  4. Silat kalau dibuat betul-betul, tampak jelas kepaduan dan keyou’resogonnadieifthathitsyouannya.
  5. Nak tidur rumah orang, anda hanya perlu tampak berbudi bahasa.
  6. Sudin buff gila siot! Tapi zaman dulu mana ada gim.
  7. S Shamsudin buat kerja buruh sebelum jadi pelakonthus the buffed physic.
  8. Sekolah Khas Buta Huruf : Siapapun tak pernah terlalu tua untuk sekolah.
  9. Memang tabiat Melayu menggelakkan orang yang buat silap dalam kelas.
  10. Dang, Ramli’s a bear wrestler!
  11. ‘Laah, bila orang nak beli, taknak dijual.’
  12. Kalau nak nyanyi untuk wanita idaman, pintu bilik kena tutup.
  13. Pendekar Bujang Lapok (The Three Bachelors as Warriors) is a 1959 Singaporean comedy film directed by P. Ramlee. It is the second in the Bujang Lapok series of films, and stars the “Bujang Lapok” trio of P. Ramlee, S. Shamsuddin and Aziz Sattar, all of which was filmed on site at Jalan Ampas, Singapore.’ – Wikipedia. TUU DIA SINGAPOREAN
  14. Malam Jumaat sajalah yang banyak mambang.
  15. Selerakkan taman pendekar, apabila dia tengah kemas, tebar jaring dan belasah.
  16. Rumah kampung sangat sangatlah cantik.
  17. Siapa lawan lagi lama, dia dapat heroin.

————–

Sekian.

Advertisements

Written by Takahara Suiko

26 May 2012 at 09:39

Posted in Carut, Jurnal

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha! jumpa pun blog ko..
    tak sangka pandai juga ko menulis..

    sorri, aku bodoh.. reti bace blog orang je, xreti tulih blog.

    geligapictures

    27 May 2012 at 00:05

    • Dasar stalker siot.

      Takahara Suiko

      27 May 2012 at 05:34

      • ko x suke xperla.. nak mrajuk la camni…
        *stalking tu bakat smula jadi double agent.. oops.. haha..

        geligapictures

        27 May 2012 at 19:44


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: