Suikology.

Findings of a nonpareil unequalled unparagoned unprecedented deviant specimen.

Skinny-dipping talents.

with 9 comments

Assalamualaikum.

Gemuk.

Tembam.

Berisi.

Sama dengan tak cun.

Tak cukup berbakat.

Tak cukup power.

Aku cukup kasihankan mereka-mereka yang menganyam kata-kata ni.

Yang bebal.

Mudah ditipu bila mana media umum kata, ‘Yang mekap melepak ni, yang pinggang ramping ni, rahang setajam bucu katil ni, inilah identiti “bakat”.’

Aku memang tak ada bakat pun.

Aku bosan.

Tu je.

Yang geli dengan perangai gedik aku, cacilah sampai berbuih.

Aku balas.

Sebab seronok.

Lepas geram.

Lepas tu aku kata, ‘Kesian.’

Like, on a scale of one to a freaking googolplex, how gullible are you, really?

Aku rasa zaman ni untuk orang masih diperdaya ilmu hitam media massa ― olahan air tangan Photoshop, Kuasa Sakti Mekap, Bomoh Sudut Terunggul, Sumpahan Lighting Sempurna ― macam bertemu dengan orang zaman batu pertama yang jumpa api.

Atau, Spongebob, Patrick dan Squidward zaman batu jumpa api.

Tapi itu dalam air. At least that’s something worth being impressed with.

Julia Nunes pampang lurah dendamnya untuk tarik peminat.

Sebab kalau orang nampak the lower half of the body, aku tak rasa ramai orang nak dengar lagu dia sampai habis.

JuNu is super awesome, hands down.

But these things are a part of a psychopathically messed-up fact.

Aku nak tayang lurah, no hal.

Jiggle siap.

Tapi fokus kau nanti pada yang kembar tu.

Bukan nyaringnya kritikan aku pada kebodohan orang yang aku syarahkan seiring dengan dendangan lagu.

Bosan aku pun, berpada.

Nak control ayu, sorilah, aku tak ada binatang tu.

Nak mintak orang subscribe, like, comment, lagi aku tak mampu.

Muka macam labu, berangan ajalah mahukan orang layan aku.

Aku tau kau masih lagi keanakan untuk terima bahawa dunia di luar buih kalis peluru kau, ada juga yang tercela jasmaninya.

Tapi bro, janganlah sedap bontot meludah mudah paras azali insan lain.

Sekurang-kurangnya aku cuba nak buktikan media massa itu tak berjaya memperbodohkan aku.

Kau?

—————————

Vokal Bukan Sekadar Rupa.

I mean, what the Fakrasidety is that.

Bukan, sekadar, rupa.

Is that ever necessary?

Written by Takahara Suiko

13 June 2012 at 20:22

Posted in Carut

9 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. do what u do best,
    haters can gtfo..

    101% support dari aku, except for the jiggle part lah.. (tanak aku bayangkan, harom)
    adoii.. no need to stoop so low la…

    u are gazillions times better than that…

    geligapictures

    14 June 2012 at 08:44

    • “Gifts are to be shared.”
      u wrote this on ur other blog.

      nuff said.

      geligapictures

      14 June 2012 at 08:57

      • Other blog? Can you please stop being super-stalker creepy?

        Takahara Suiko

        14 June 2012 at 09:32

      • uncle G yang menemukan aku dengan perkataan pelik di rangkap bawah line putus2 tu…
        kenapa aku gak yang disalahkan..

        sumpah aku baru jumpa.. tak caya try la sendirik..

        kadang2 aku moral down gak ko kata aku macam2..
        tp takpe la..

        kesian. haha.. jgn marah.. pinjam ayat..

        geligapictures

        14 June 2012 at 09:53

      • Siries creepy do. Try seeing it from my perspective.

        Takahara Suiko

        14 June 2012 at 11:55

      • aku bkn stalker la shiatt…
        bukan keje aku nak hack sana sini, curi info orang,
        ape yang aku jumpa is just one click away..
        aku tak ngaji IT, aku ngaji pegang spanar, tukar minyak kapal terbang..

        klu aku ngaji IT, maybe la boleh korek lebih dari tu..
        i bet u and other readers here also google up my name..

        sungguh irony bila orang mengeji, ko marah,
        tapi bila ade yang ikhlas minat.. disampahkan..

        geligapictures

        14 June 2012 at 18:14

      • Sorry for being a bit of a skeptic. Too much of a skeptic really. You know too much, and making remarks of them here and there is too much of a creeper to me. If you know what you know, keep it to yourself.

        Sorry for that, but I am just being cautious.

        Takahara Suiko

        14 June 2012 at 19:02

  2. Huhu! Bunyi macam merajuk je?!

    Izahkhalit

    14 June 2012 at 18:56

  3. Naraba, inta-netto avatar wo tsukau dakara sa.

    Kai

    14 June 2012 at 20:50


Leave a Reply

